İçerik Tablosu
ana priz
- Robinhood, bu yılın ilk çeyreğinde harcamaları kısmak için herhangi bir kripto şirketinden daha fazlasını harcadı ve tam zamanlı çalışanlarının %9’unu işten çıkarmadan önce 610.000 dolar bağışladı.
- SuperBowl reklamları, işgücünün %18’ini işten çıkarmadan önce harcamaları artırdığı için Coinbase, ilk çeyrekte önceki çeyreğe göre %62 daha az bağışta bulundu.
- Bir bütün olarak kripto para siyasi harcamaları, piyasanın bir önceki çeyreğe göre düşüşüne rağmen 2022’nin ilk çeyreğinde hafifçe yükseldi.
- İlk beş şirkette 1,8 milyon dolar bağış yapıldı
Demokratlar ve Cumhuriyetçiler Senato’nun her iki kanadının kontrolü için kafa kafaya yarışırken, en önemli ABD ara seçimleri yaklaşıyor.
Bu yıl siyasi finansı araştırırken, bir şey fırladı – kripto şirketleri, piyasa fiyatlarındaki geniş düşüşe, toplu işten çıkarmalara rağmen, bu yıl siyasi baskı için artan miktarda para harcayan bir dizi şirketle birlikte giderek daha fazla siyasi alana giriyor. Ve bu yıl sektör genelinde hacimdeki genel düşüş.
Robinhood liderliğindeki siyasi bağışlar
Robinhood, piyasalardaki gerileme kripto para birimini ve finansal aracıyı sert bir şekilde vurduğundan, Nisan ayında tam zamanlı çalışanlarının %9’unu işten çıkaracağını açıkladı. Bununla birlikte, 2021’in dördüncü çeyreğinde harcadıkları 430.000 $’a göre %42’lik bir artışla 610.000 $’dan lobicilik faaliyetlerine daha fazla para bağışladıkları bir çeyreğin ardından geldi.
Blockchain Derneği, Coinbase, Ripple Labs ve Dapper Labs, aşağıdaki tablonun gösterdiği gibi, en çok harcama yapan beş kişiyi tamamladı.
Toplam rakamlara bakıldığında, toplam bağış miktarı 2021’in dördüncü çeyreğinde, 2022’nin ilk çeyreğine kıyasla nispeten eşitti. Bitcoin’in 68.000 dolardan işlem gördüğü Kasım 2021’de piyasalar tüm zamanların en yüksek seviyelerine ulaşırken, duygu ilk başta daha da kötüleşti. 2022’nin çeyreği bu yüzden. Harcamaların canlı kaldığını belirtmekte fayda var.
Ayı piyasasının 2022’nin ikinci çeyreğinde gerçekten ortaya çıkmaya başlamasıyla birlikte, ikinci çeyrek rakamları açıklandığında sektörde bir düşüş olması beklenebilir.
Ancak daha doğru bir temelde, yukarıda da görüldüğü gibi bir önceki çeyreğe göre öne çıkan bazı hareketler vardı. Robinhood’un artışından bahsetmiştik, ancak bu, yakın zamanda işgücünü azaltan başka bir şirketin, Coinbase’in tam tersiydi.
Halka açık kayda değer borsa, 2021’in dördüncü çeyreğinde 740.000 $ ile en yüksek miktarı bağışladı, ancak bu rakam 2022’nin ilk çeyreğinde %62 düştü. Bu, bir süre boyunca bir SuperBowl reklamına geniş çapta duyurulan 14 milyon $’lık bir harcamanın ortasında geldi. Şubat ayında dakika. Dört ay sonra Coinbase, 1.100 işi içeren işgücünün %18’ini işten çıkardı.
Ara seçimler yaklaşırken, lobi sonsuza dek spot ışığı altında tutuluyor. Seçimler yaklaştıkça harcamalar geleneksel olarak artacak olsa da, diğer tarafı, yukarıda belirtilen işten çıkarmaların kanıtladığı gibi, kripto para piyasasının bu yıl serbest düşüşte olmasıdır.
Dolayısıyla, bu basınç harcama seviyesinin korunup korunamayacağı belirsizdir. Umarız işten çıkarmalar daha da kötüleşmez.
Kaynaklar
OpenSecrets.org
Diğer içeriklerimize de göz at!
[wpcin-random-posts]