"Enter"a basıp içeriğe geçin

Hayran ikonları öldü mü? Spor sembolleri iyi bir yatırım mıdır?

[ad_1]

Taraftar jetonları, blockchain endüstrisinde önemli bir varlıktır. Taraftar katılımını artırmak amacıyla ekiplerin çıkardığı kripto para birimleridir. Çoğu hayran simgesi tarafından desteklenmektedir Acı biber, Socios.com’un sahibi olan blockchain şirketi. Peki, fan ikonlarının geleceği nedir?

Hayran kodları nedir?

Taraftar belirteci, tüm sektörlerdeki ekipler tarafından verilen bir kripto para belirtecidir. Jetonlar, Paris Saint-Germain (PSG), Barcelona, ​​​​Manchester City, Porto ve daha fazlası gibi dünyanın en büyük kulüplerinden bazıları tarafından kabul edildi.

Fan Market Cap’e göre, şu anda toplam piyasa değeri 244 milyon doları aşan 82 hayran tokeni var. Zirvede, bu belirteçlerin hepsinin değeri 700 milyon doların üzerindeydi. Lazio belirteci, 21 milyon doları aşan piyasa değeriyle en değerlisidir. Daha sonra bunu PSG, Santos ve Barcelona gibi diğer tokenlar takip ediyor.

Taraftar Jetonları, ekiplerin blockchain teknolojisini benimsemesinin bir yolu olarak oluşturuldu. Teorik olarak, yararlılıkları, sahiplerinin yatırımlarından elde ettikleri değerden gelir. Örneğin bazı token sahipleri kulüple ilgili çeşitli konularda oy kullanabiliyor.

Bazı taraftar jetonları, sahiplerinin çevrimiçi alışveriş yaparken veya bilet satın alırken indirim almalarına da olanak tanır.

Fan kodu sorunu

Ancak gerçek şu ki, hayran simgelerinin büyük bir kusuru var. İlk olarak, sundukları avantajların tümü gerekli değildir. Örneğin, Lazio Fans token sahipleri sezonun en unutulmaz golünü veya sezonun son maçı için en iyi oynatma listesini oylayabilir.

Taraftar jetonlarının işe yaraması için, sahiplerinin diziliş için veya hatta kiralanacak en iyi oyuncu için oy verebilmesi gibi gerçek bir faydaya sahip olmaları gerekir.

İkincisi, bir hayran ikonunun gerçek değerini değerlendirmek çok zordur. Bunu yakın zamanda FTX çöktüğünde gördük. FTX, milyarlarca değerinde FTT jetonuna sahipken, gerçek şu ki, bu jetonların şirketi kurtaracak gerçek bir değeri yok. Taraftar jetonları oldukça likit olmayan varlıklardır.

Artı tarafta, veriler taraftar tokenlerinin henüz çıkmadığını gösteriyor. Kasım ayında, toplam boyut Dolaşımdaki hayran tokenları, daha önce 4,7 milyar dolardan 7,7 milyar doları aştı. Bu artış, Dünya Kupası devam ederken meydana geldi. Dolayısıyla, hayran ikonları ölmemiş olsa da endüstrinin ayakta kalabilmesi için değişmesi gerekiyor.

[ad_2]

Diğer içeriklerimize de göz at!

[wpcin-random-posts]

İlk Yorumu Siz Yapın

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

                                                                                                                                                                                                                                   .
istanbul escort deneme bonusu veren siteleruetds masal oku
panel çit tiktok takipçi satın al Sohbet odaları Sohbet odaları Sohbet sitesi İstanbul güvenlik sistemleri komisyonla kredi kaynak makinesi tenis kursu