"Enter"a basıp içeriğe geçin

Sosyal simgeler Meta ve TikTok’u alabilir mi? Röportaj: P00LS

[ad_1]

Sosyal simgeler, meta veri deposunun birçok katmanından biridir (sadece son zamanlarda yazdığım bir şey).

Bazıları, blok zinciri tabanlı bir mimarinin, hem yaratıcıların hem de tüketicilerin, Meta, TikTok vb.

P00ls, Web3’ün uzayı bozacağını uman bir platformdur. İçerik oluşturucuların ve markaların kendi sosyal belirteçlerini topluluklarına başlatmalarına ve dağıtmalarına olanak tanıyan ve her bir ekosistem için madeni para haline gelen bir platformları var.

Bugün P00LS CEO’su Hugo Renaudin ile röportaj yapıyoruz ve iddialı projeden kaynaklanan bazı soruların yanı sıra yeni başlatılan Creator World ve jeton hakkında sorular soruyoruz.

(CoinJournal) CJ: Yaratıcıların dünyaları kulağa ilginç bir kavram gibi geliyor. Benzer protokollere sahip uzaydaki rakipler yerine kullanıcıları çekmek için planınız nedir?

Bence buradaki anahtar, spekülatörler için değil kitleler için inşa ettiğimizdir, oysa önceki nesil fan token platformları büyük ölçüde kripto para birimi tüccarlarına ve spekülatörlerine yönelikti. Bunun anlamı, insanların anlamlı deneyimlere ve etkileşimlere erişmek için favori içerik oluşturucularının sosyal simgelerini kazanmaları (satın almak için) ve kullanmaları (satmak için) için deneyimler oluşturmaya odaklandığımızdır. Creator Worlds’ü düşündüğünüzde, topluluk ve yaratıcı arasındaki bu etkileşimin gerçekleştiği yer burasıdır ve insanlar fayda elde etmek için sosyal belirteçlerini kolayca kullanabilirler. Bu, sosyal belirtecin, benzer hayran kodu protokollerinde ve hatta web 2 sosyal medya platformlarında görmediğiniz katılım ve topluluk katılımı düzeylerinin kilidini açmanıza izin verdiği, yaratıcı hayran ilişkisinin merkezidir.

CJ: Büyük şirketler (TikTok, Meta, vb.) tarafından kontrol edilen internette bu kadar çok sosyal medya ve içerik oluşturma yönü ile, ağ üzerindeki etkilerinin ve etkilerinin gelecekte web 3 alanına dönüşebileceğini düşünüyor musunuz? Örneğin, Meta’nın Creator Worlds gibi bir şeyin merkezi bir versiyonunu yayınlamasını ne engelleyebilir?

Haklısınız, eski web2 platformlarının rekabet avantajı var çünkü zaten büyük bir kitleye ve kullanıcı tabanına sahipler. Bazıları, kullanıcıları için milyonlarca cüzdan yaratan Reddit gibi web 3’e süper başarılı geçişler yaptı.

Ancak Meta ve Tiktok’un sosyal ikonlar yaratması mevcut modelleriyle tamamen çelişiyor. Bir sosyal ikonun neler yapabileceğini düşündüğünüzde, bu, bir hayran topluluğu hakkında bilgi edinmenin ve onlarla doğrudan etkileşim kurmanın harika bir yoludur. Bir sosyal jeton başlatır ve onu hayranlarınıza dağıtırsanız, en ilgili hayranların kim olduğunu bilirsiniz (çok sayıda jetona sahiptirler) ve onlarla doğrudan etkileşime geçebilirsiniz (örneğin, P00LS alemleri veya jeton kapılı Discord kanalı aracılığıyla). ). Öte yandan Meta ve Tiktok’un iş modeli, içerik oluşturuculara ve markalara bu bilgi için ödeme yapmaktır.

İlginç olan şu ki, sosyal ikonlar için değerli ve anlamlı etkileşimler oluşturmak için Meta ve Tiktok’u gerçekten kullanabiliriz. Bu platformları, içeriği doğrudan sosyal simge sahiplerine ulaştırmak için kullanabiliriz. Örneğin, içerik oluşturucu Hugo Comte için yalnızca sosyal simgelerinden bazılarını koruyarak erişilebilen özel bir Instagram hesabı açtık.

CJ: ZeroDEX’in piyasaya sürülmesi, başlangıçta nakit çekme açısından zor mu?

Aslında kendi düşük sıvı DEX’imizin piyasaya sürülmesinden oldukça memnunuz! Bir sosyal simge için sağlıklı bir yaşam döngüsü tasavvur etme şeklimiz, başlangıçta onu likidite olmadan serbest bırakmak ve yalnızca paylaşım ve yineleme yoluyla topluluk tarafından kazanılabilir hale getirmek ve ardından giderek daha fazla likidite sağlamaktır.

Şu anda erken aşamadayız, bu yüzden çok fazla paraya ihtiyacımız yok, çünkü hayranlar her zaman sosyal jetonlarını kazanabilirler. İddiamız, bu topluluklar büyüdükçe, doğal olarak likiditeyi yönlendirecek olan talebin de artacağı yönünde.

CJ: P00LS tokeni yakın zamanda bir ayı piyasasının ortasında piyasaya sürüldü. Piyasa bu yıl çökerken inşaat yapmaya çalışmak ne kadar zor oldu?

Bence bu, boğa piyasasının zirvesindeki lansmandan çok daha iyi bir lansman zamanı ve şimdi lansman fiyatından çok daha düşük bir fiyata bir jetona sahipler.

Ancak, ayı piyasalarında inşa etmeyi seviyorum. İnsanlar spekülasyona karşı inşaata daha fazla odaklanır ve topluluktaki insanlar sadece kısa vadeli spekülasyon için değil, uzun vadeli olarak buradalar.

CJ: Çoğu sosyal simge %90+ oranında düştü. Önceki ayı piyasalarında, birçok düşük likit para birimi o kadar kötü düştü ki, bu yüksek seviyeleri geri alamadılar – sence aynı şeyi burada tekrar görecek miyiz?

Bir kez daha, spekülatörler ve kripto para birimi tüccarları için önceki nesil sosyal jetonlar oluşturuldu ve hayranlara odaklandık. Bu büyük bir fark yaratıyor: Jeton fiyatları ne olursa olsun, en sevdikleri yaratıcılara daha yakın olmalarını sağlayan tesislere ve deneyimlere erişmek için bunları paylaşarak ve kullanarak jeton kazanan hayranlar her zaman olacaktır.

Bu, jetonun fiyatı ne olursa olsun asla değişmeyecek, bu yüzden sosyal jetonların spekülatörler yerine gerçek hayranlar tarafından benimsenmesine bu kadar önem veriyoruz.

CJ: Hiç yerel kod olmadan çalıştırmayı düşündünüz mü? Örneğin, orijinal P00L belirteci yerine yaratıcı belirteçleriyle ticaret yapmak için $ETH kullanmayı düşündünüz mü?

hayır. En başından beri, kullanıcıları ve yaratıcıları protokolümüzün paydaşlarını ekibimiz veya yatırımcılarımızla aynı seviyeye getirebileceğimiz bir topluluk, kolektif bir gelecek inşa etmek istedik. Bunun için bir koda ihtiyacınız var, yoksa biz web2’deki başka bir şirketiz!

[ad_2]

Diğer içeriklerimize de göz at!

[wpcin-random-posts]

İlk Yorumu Siz Yapın

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir